
empty label
האם מברכים
שאלה
שלום הרב.
שמעתי על מנהג שנשים בהריון טובלת בחודש תשיעי, רציתי לדעת האם מברכים על טבילה זו (לא ראיתי וסת, אלא רוצה לטבול רק מחמת המנהג שראיתי)
תודה רבה.
תשובה
שלום וברכה.
בעז"ה מזל טוב, שתזכו לסיים בידים מלאות, הרבה שמחה.
יש הנוהגות לטבול לטהרה לקראת הלידה, אף שלא ראו כל דימום. בטבילה זו אין צורך בבדיקות, בספירת נקיים ובשאר ההכנות, והטבילה תהיה ללא ברכה.




