
empty label
מה הדין
שאלה
שלום הרב.
לצערי שכחתי לבדוק בדיקה ביום ז גם בבוקר וגם אחרי צהרים וכעת שקעה החמה, האם אפשר בכל זאת לבדוק?
תודה רבה.
תשובה
שלום וברכה.
מקרה זה שכיח מאוד באשה ששכחה בבוקרו של היום השביעי לבדוק, ודווקא בשל ההכנות לטבילה שכחה לבדוק גם לקראת סוף היום והדין במקרה הזה - הפסידה את היום האחרון וצריכה לבדוק ביום השמיני ותטבול במוצאי היום השמיני.
גם במקרה כדאי לשאול רב.




